l Klubmodul.dk - Nem klubadministration
Trænere
Ida Benzon
Beskrivelse

Ida underviser i elevskolen mandag, onsdag og hver anden søndag. Hun er selv tidligere elev på ROR, men har nu sin egen hest, Pilar - som dog lige nu er på barsel, da hun fik det dejligste hoppeføl, Benzons Palma, d. 27. maj 2020. Føllet skal Ida beholde, og hun regner med, at hun bliver en god blanding af en spring- og dressurhest. Ida trives med sine elever, både når det skal være sjov og ballade, men også når der skal være fuld koncentration.

Line Faxe
Beskrivelse
Line underviser i elevskolen hver fredag og hver anden søndag.
Amalie Musaeus
Beskrivelse
Amalie underviser i elevskolen hver anden søndag.
Hjælpetrænere
Anne-Katrine Ørkild
Beskrivelse

Anne-Katrine er hjælpetræner om tirsdagen samt ofte medtræner på diverse ridelejre og ferieaktiviteter. Anne-Katrine er primært dressurrytter og danner par med sin pony Steendieks Dawson City, som hun starter landstævner på. I år er det blevet til deltagelse i individuelt og hold DM. Anne-Katrine har sin hverdag på Himmelev Skole, som del af Team Danmarks talentklasse. Anne-Katrine elsker at formidle, træne og dele sin glæde ved ridesporten med andre - og ingen dag er bedre end når den er brugt i stalden.
Caroline Kronholm Nelson
Beskrivelse
Caroline underviser som hjælpetræner hver anden søndag. Caroline har selv sin egen hest og rider på ROR. Hun danner ekvipage med sin 13-årige vallak, Clovis. De er en springekvipage og starter stævner for ROR. Caroline har redet i 10 år og købte sin første pony som 13-årig. Det Caroline elsker mest ved at være hjælpetræner er, at se børnenes glæde når de kommer op på hesten, og deres lyst til at blive bedre til at ride. Og dét at omgås heste generelt, gør bare hendes job meget federe.
Anne Silje Rahr
Beskrivelse

Anne underviser hver anden søndag og er med som hjælpetræner. Anne har redet siden hun var 9 år og har egen hest opstaldet ROR. Han hedder Cocio, er 7 år og primært springpony, men kan også godt ride dressur. Anne er selv springrytter og har sprunget siden hun var 11 år. Det bedste ved at være træner i elevskolen er at se alle de små glade børn gå hjem med et smil på læben med følelsen af, at det bare har været den bedste ridetur, og når de tør at prøve noget nyt, selvom det måske kan være skræmmende til tider.