l Klubmodul.dk - Nem klubadministration

Klubmodul henter siden
STØT #aktivesammeniridesporten
Tilmeldingsfrist er overskredet

Mange klubber har mistet både indtægter og medlemmer, og derfor går Dansk Ride Forbund og Trolle Company igen sammen om at afholde en fælles aktivitetsdag i ridesporten, hvor vi samler ind til klubberne. Eventen løber af stablen den 13. maj 2021 kl. 8-20, hvor vi hele dagen samler ind til en vigtig sag!

Ridning, løb, cykling, gåtur med hunden, kæphesteridning – alt tæller, og du bestemmer. Del din oplevelse på Instagram under hashtagget #aktivesammeniridesporten, så vi kan heppe på hinanden!

Praktisk:

• Roskilde Rideklub bestiller en samlet ordre, henter de bestilte t-shirts og lægger dem til udlevering i klubhuset
  • Roskilde Rideklub arrangerer ikke en fælles aktivitet - men hvis nogle vil arrangere en samlet tur i skoven, en løbetur eller andet, så giv endelig besked, så vi kan hjælpe med at sprede tiltaget
  • Du kan sagtens købe flere t-shirts, angiv blot antal samt størrelser i bestillingsfeltet nedenfor
  • Vi lukker for bestillinger d. 17. april

Ved spørgsmål kan Katja Skovgaard kontaktes på mail katja@roskilde-rideklub.dk.

Vi glæder os til at være #aktivesammeniridesporten i #verdensbedsteklub

// Aktivitetsudvalget, ROR.