l Klubmodul.dk - Nem klubadministration

Klubmodul henter siden
Skridttur - fortsætter/øvet - 23/2
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Skridttur - fortsætter/øvet - 23/2

Som en lille kompensation for de tabte ridetimer pga. covid-19 restriktionerne, har vi arrangeret små skridtture i vinterferien. Denne skridttur er for fortsættere/øvet og finder sted tirsdag d. 23/2 fra kl. 12.00-12.45.

Du skal møde op kl. 12.00 på gårdspladsen, din hest står klar sadlet op til dig. Pga. forsamlingsforbuddet må du ikke have forældre/hjælper med på turen. Der vil være en træner med på turen. Hvis du er tryggest ved at have en ekstra hjælpende hånd, skal du melde dig til en af vores begynder skridtture.

Skovturen er gratis. Du må kun tilmelde dig én skridttur i ferien, så vi er sikre på, at der er plads til alle.

Vi glæder os til at se dig og håber, at det er et lille plaster på såret, indtil vi forhåbentlig snart får lov til at åbne op igen.

Elevskoleteamet

Tilmeldte
4 /4
Tilmeldingsfrist