l Klubmodul.dk - Nem klubadministration

Klubmodul henter siden
Springcamp med fokus på styrke - for øvede
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Dette er et tilbud til alle fortsættere/øvede, som går til ridning i Roskilde Rideskole

I efterårsferien har vi fokus på både spring og styrke - og det er DIN styrke, som rytter. Som rytter er det nemlig vigtigt, at vi er i en god fysisk form og er i stand til at indvirke korrekt på hesten. Dagen vil derfor stå på en forhindringsbane til fods, springundervisning, strigle og hygge om hestene - og så skal der selvfølgelig også muges, hentes wrap, tages heste ind fra fold osv. Vi mødes i klubhuset kl. 09.00 og er færdige omkring kl. 16.00.

PROGRAM for dagen:
Udendørs forhindringsbane til fods
Frokost
Ordne stald
Springundervisning til hest
Oprydning
- OG efterårshygge hele dagen <3

Ønsk meget gerne tre hesteønsker i kommentarfeltet.

Du skal huske:
- Ridetøj
- Kondisko og ridestøvler
- Sikkerhedsvest og ridehjelm
- Madpakke

Privatryttere er også meget velkomne. Hvis der ikke er flere pladser, men du ønsker at være med, så skriv en besked til Katja.

Pris: 250 kr. for elevskoleryttere, 150 kr. for privatryttere.

Vi glæder os til en kanon hyggelig og helt sikkert udfordrende dag med dig :-)

I tilfældet af at en af vores heste bliver syge, taber en sko eller lign., forbeholder vi os retten til at kunne aflyse den sidst tilmeldte elev - selvfølgelig mod tilbagebetaling af det betalte beløb.
Tilmeldte
12 /12