l Klubmodul.dk - Nem klubadministration

Juleridelejr med overnatning
JULE- OG NYTÅRSRIDELEJR D. 27. - 29. DECEMBER
Ved du heller ikke, hvad du skal lave i din juleferie? Så har vi svaret! Vi afholder nemlig en mini jule- og nytårsridelejr. Vi pakker os ind i tøj efter vejret og gemmer os i ridehallen og vores opvarmet klubhus, hvis vejret er helt umuligt. I skal passe ’jeres’ pony, som om det var jeres egen og selvfølgelig hjælpe til med staldarbejdet. I får lov til at opleve og lære ting på både hesteryg og fra jorden, som I ikke gør til daglig. Vi skal overnatte i vores klubhus, hvor vi skal spise, se hestefilm (måske der også sniger sig en julefilm ind?), fortælle historier og meget mere.

Ridelejren er åben for alle niveauer, og vi inddeler jer i grupper efter jeres rideniveau og jeres alder, så alle får noget ud af undervisningen.

Trænerne tildeler heste/ponyer. Der kan ønskes hest/ponyer i kommentarfeltet, men vi kan ikke love, at du får netop den hest/pony, du allermest ønsker dig.
Private heste/ponyer er selvfølgelig også velkomne!

Prisen for juleridelejren med leje af elevskolepony/hest er 1200 kr. Prisen for deltagelse med egen pony er 900 kr. Prisen er inklusiv forplejning.
Mere info kommer når vi nærmer os.

25.12.2022
27.12.2022 kl. 09.00 - 29.12.2022 kl. 15.00