l Klubmodul.dk - Nem klubadministration

Efterårsidelejr med overnatning
Tilmeldingsfrist er overskredet
EFTERÅRSRIDELEJR D. 19.-21. OKTOBER

Juhuuuu, så står den igen på mini-ridelejr! Vi pakker os ind i tøj efter vejret og gemmer os i ridehallen og vores opvarmet klubhus, hvis vejret er helt umuligt. I skal passe ’jeres’ pony, som om det var jeres egen og selvfølgelig hjælpe til med staldarbejdet. I får lov til at opleve og lære ting på både hesteryg og fra jorden, som I ikke gør til daglig. Vi skal overnatte i vores klubhus, hvor vi skal spise, se hestefilm, fortælle historier og meget mere.

Ridelejren er åben for alle niveauer, og vi inddeler jer i grupper efter jeres rideniveau og jeres alder, så alle får noget ud af undervisningen.
Trænerne tildeler heste/ponyer. Der kan ønskes hest/ponyer i kommentarfeltet, men vi kan ikke love, at du får netop den hest/pony, du allermest ønsker dig. Private heste/ponyer er selvfølgelig også velkomne!

Prisen for efterårsridelejren med leje af elevskolepony/hest er 1.300 kr. Prisen for deltagelse med egen pony er  1.000 kr. Prisen er inklusiv forplejning.

Mere info kommer når vi nærmer os.

Tilmeldte
8 /10