l Om Roskilde Rideklub

Om Roskilde Rideklub

Stedet danner rammen om et rart samlingssted, hvor motion, fællesskab og konkurrence kombineres og hvor interessen for heste og ridesporten giver et fælles holdepunkt for børn, unge og voksne.

Roskilde Rideklub (ROR) blev grundlagt i 1921 og kunne i 2011 således fejre 90 års jubilæum. ROR, der har ca. 200 medlemmer, holder til på Sct. Jørgensbjerggården i dejlige naturskønne omgivelser blot få minutter fra Boserup skov og Roskilde Fjord. Hvis du vil se hvor vi bor, så klik HER.

Hvis du vil vide mere om vores historie, så klik HER

Medlemsskab

For at kunne benytte dig af vore faciliteter, deltage i rideskoleundervisningen eller have din hest opstaldet, kræves det, at du er medlem af rideklubben.

En del af det at være medlem af ROR, betyder også, at du skal være med til at holde orden på stedet og god kutyme er også at give en hånd med ved stævner og arbejdsdage. Det er især ved disse lejligheder, at det hyggelige klubliv virkelig kan opleves.

Kontakt vores kasserer - se kontaktinfo nedenfor - hvis du ønsker at blive medlem af ROR.
Har du ikke din hest opstaldet, men ønsker at anvende stedets ridehus og udendørsbaner, kræver det, at du udover medlemskontingent betaler centerkort.

Klubdokumenter

På denne side kan du finde diverse klubdokumenter, herunder referater fra generalforsamlinger og bestyrelsesmøder, vedtægter, funktionsbeskrivelser med flere. Find klubdokumenterne HER

Bestyrelsen

Du kan til enhver tid komme med nye input til hvordan rideklubben bliver et endnu bedre sted at være. Kontakt et medlem af bestyrelsen, se Bestyrelse.